Skip to content

Alle priser er uden moms og ab lager. Eventuel fragt faktureres særskilt.

  • Kontrol

Ved modtagelse af varen skal kunden kontrollere at varen er i overenstemmelse med det bestilte. Reklamationer skal ske inden for 8 dage, idet DAG's generelle reklamationsbestemmelser (se nedenfor), ikke omfatter refusion af ekstraomkostninger i forbindelse med montering og demontering af fejlleverede eller fejlbestilte dele.
Eventuelle transportskader skal meddeles transportøren umiddelbart ved modtagelsen, idet sådanne ikke er omfattede af DAG's garanti.

  • Returnering af leverede varer

Hvis der er sket fejllevering fra sælger, betaler sælger eventuelle omkostninger i forbindelse med returnering. Ellers betaler køber returfragt.

  • Reklamationsret

Såfremt ikke andet direkte er aftalt og/eller fremgår af fakturaen, ydes altid 6 måneders reklamations- og ombytningsret, inklusive betaling af medgået arbejdstid til sædvanlig timetakst og CAD's standardtider. Evt. reservedele er til nettopriser.

  • Reklamationsprocedure

I tilfælde af reklamation bedes fakturanummer altid oplyses.

  • Salg af motorer

Der udstedes DAG-Certifikat ved salg af motorer.

  • Fælles garanti
Det er ikke altid let at købe brugte dele, og vi kan godt forstå, hvis du kan være lidt usikker på, hvad du egentlig får. Derfor arbejder vi i Nemdele med et fælles klassifikationssystem og et fælles garantisystem.

 

Har du spørgsmål kan vi træffes på telefon +45 7462 6800, soren@74626800.dk eller kontakt os her