Har du spørgsmål kan vi træffes på telefon +45 7462 6800, soren@74626800.dk eller kontakt os her
Levering & garanti
Alle priser er uden moms og ab lager. Eventuel fragt faktureres særskilt.
- Kontrol
Ved modtagelse af varen skal kunden kontrollere at varen er i overenstemmelse med det bestilte. Reklamationer skal ske inden for 8 dage, idet DAG's generelle reklamationsbestemmelser (se nedenfor), ikke omfatter refusion af ekstraomkostninger i forbindelse med montering og demontering af fejlleverede eller fejlbestilte dele.
Eventuelle transportskader skal meddeles transportøren umiddelbart ved modtagelsen, idet sådanne ikke er omfattede af DAG's garanti.
- Returnering af leverede varer
Hvis der er sket fejllevering fra sælger, betaler sælger eventuelle omkostninger i forbindelse med returnering. Ellers betaler køber returfragt.
- Reklamationsret
Såfremt ikke andet direkte er aftalt og/eller fremgår af fakturaen, ydes altid 6 måneders reklamations- og ombytningsret, inklusive betaling af medgået arbejdstid til sædvanlig timetakst og CAD's standardtider. Evt. reservedele er til nettopriser.
- Reklamationsprocedure
I tilfælde af reklamation bedes fakturanummer altid oplyses.
- Salg af motorer
Der udstedes DAG-Certifikat ved salg af motorer.
- Fælles garanti